LEITE PERFUMADO

Standard

Mmmmm…leite perfumado. Sunt cateva chioscuri in Lisabona, unde vand produse traditionale, bauturi si dulciuri. Intre toate unul m-a ademenit mereu cu numele leite perfumado. Adica lapte pafumat, pe romaneste. Am intrebat daca e cu zahar si e, asa ca nu am stiut niciodata ce gust are. Bernardo, colegul meu de la cafenea a lucrat in unul dintre chioscuri si mi-a zis ca laptele parfumat are gust de orez cu lapte adica dulce cu vanilie si scortisoara.

Pe langa ca nu manac zahar nici lapte nu beau, dar mi-am facut propria varianta. Lapte de migdale(o cana de migdale crude lasate peste noapte la inmuiat, trei cani de apa, blenduite, separate prin tifon, lichidul obtinut lapte se intitiuleaza), in care las sa se scufunde cateva bete de scortisoara si o jumatate dintr-unul de vanilie, atunci cand il incalzesc, pun putina stevia si laptele e parfumat, parfumat, parfumat.

Imi place langa paine prajita cu magiun din prune uscate(prunele inmuiate  o ora doua, apoi mixate pana se fac pasta). peste care presar alune de padure.

Mmmm…

DSC08690

Leave a comment